Шрус (граната) внутрішній-зовнішній на Шкода Фаворит

1 - 21 из 21
915 Наличие
PASCAL
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
Сторона встановлення: з боку колеса
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 80.6
974 Наличие
Denckermann
Виробництво Польща Польща
Довжина, мм: 135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Сторона встановлення: з боку колеса
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
994 Наличие
Starline
Чехія
Довжина, мм: 135.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Специфікація: Groove Type
Сторона встановлення: з обох сторін
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
1 016 Наличие
LPR
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
1 031 Наличие
Kamoka
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Сторона встановлення: з боку колеса
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
1 123 Наличие
FAG
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Матеріал пильника: Поліхлоропрен (неопрен)
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
1 128 Наличие
GSP
Розмір різьби: M20X1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Номер технічної інформації: Groove Type Inner
Довжина, мм: 135.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 45
1 163 Наличие
GSP
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 22
Діаметр прокладки [мм]: 40
Довжина, мм: 154.7
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 30
1 176 Наличие
GSP
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 22
Діаметр прокладки [мм]: 40
Довжина, мм: 154.7
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 22
1 200 Наличие
Meyle
Виробництво Німеччина Німеччина
Довжина, мм: 135.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 83
Поверхня: з порошковим покриттям
Сторона встановлення: з боку колеса
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
1 268 Наличие
PASCAL
Довжина, мм: 154.7
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 76
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
1 455 Наличие
JP Group
Виробництво Данія Данія
Сторона встановлення: з боку коробки передач, передній міст справа, передній міст зліва
Вид коробки передач: Механічна коробка передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
1 495 Наличие
OPTIMAL
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 47
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Довжина, мм: 137
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Діаметр шарніра [мм]: 79
1 517 Наличие
Denckermann
Виробництво Польща Польща
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 22
Діаметр прокладки [мм]: 40
Тип коробки передач: MT
Довжина, мм: 155
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
1 589 Наличие
Meyle
Виробництво Німеччина Німеччина
Довжина, мм: 154.7
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 22
Зовнішній діаметр [мм]: 76
Поверхня: з порошковим покриттям