Шрус (граната) внутрішній-зовнішній на Ауді 200

1 - 30 из 32
Оригінал
966 Наличие
PROFIT
Сторона встановлення: з боку колеса, передній міст
Параметр: 251498
1 091 Наличие
BGA
Сторона встановлення: передній міст зліва, з боку коробки передач, передній міст справа
1 139 Наличие
PROFIT
Сторона встановлення: передній міст, з боку колеса
Параметр: 251520
1 145 Наличие
FAG
Діаметр прокладки [мм]: 59.6
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 45
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
1 163 Наличие
BGA
Сторона встановлення: передній міст зліва, з боку коробки передач, передній міст справа
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 28
Діаметр 1 [мм]: 108
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 108
1 202 Наличие
PASCAL
Сторона встановлення: з боку колеса
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 90.2
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
1 213 Наличие
GSP
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Розмір різьби: M16X1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 45
Довжина, мм: 95.5
1 253 Наличие
Magneti Marelli
Довжина, мм: 61
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 25
Специфікація: BELL PIN LENGTH - 34
Сторона встановлення: передній міст
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
1 267 Наличие
Magneti Marelli
Довжина, мм: 615
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 25
Специфікація: BELL PIN LENGTH - 84
Сторона встановлення: передній міст
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
1 275 Наличие
PASCAL
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Діаметр прокладки [мм]: 108
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 108
1 288 Наличие
Magneti Marelli
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 28
Сторона встановлення: передній міст
Специфікація: BELL PIN LENGTH - 32
1 151 - 1 291 Наличие
GSP
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
Розмір різьби: M22X1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Довжина, мм: 146
1 299 Наличие
Denckermann
Виробництво Польща Польща
Довжина, мм: 32
Діаметр шарніра [мм]: 108
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
1 331 Наличие
Meyle
Виробництво Німеччина Німеччина
Довжина, мм: 146
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Поверхня: з порошковим покриттям
Сторона встановлення: з боку колеса
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
1 348 Наличие
PASCAL
Сторона встановлення: з боку колеса
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 45
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Зовнішній діаметр [мм]: 90
1 369 Наличие
GSP
Версія: Two
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Довжина, мм: 32
1 447 Наличие
FAG
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Матеріал пильника: Поліхлоропрен (неопрен)
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
1 569 Наличие
FAG
Діаметр прокладки [мм]: 59.6
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Матеріал пильника: Поліхлоропрен (неопрен)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 45
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
1 602 Наличие
JP Group
Виробництво Данія Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
1 522 - 1 617 Наличие
Meyle
Виробництво Німеччина Німеччина
Довжина, мм: 32
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
1 683 Наличие
LPR
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 108
1 728 Наличие
FAG
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал пильника: Поліхлоропрен (неопрен)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Довжина, мм: 32
1 809 Наличие
FAG
Діаметр прокладки [мм]: 56.5
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 96
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
2 340 Наличие
OPTIMAL
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр шарніра [мм]: 108
Довжина, мм: 32
2 701 Наличие
SKF
Розмір різьби: M16x1.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 25
Число зубців кільця ABS: 45
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 38
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Зовнішній діаметр [мм]: 90
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (зовні)
Висока якість