Подшипник подвесной Vibra Master vm41008
Дана запчастина не підходить для обраного автомобіля
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
Застосування
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Мерседес: Viano w639, Вито 639
Bazza – це
Точність підбору
Ви можете бути впевнені у найточнішому підборі запчастин.
Надсилання в день замовлення
Гарантуємо відправлення вашого замовлення того ж дня.
Доступні ціни
Конкурентоспроможні та доступні ціни для всіх наших клієнтів.
Свій склад
Наявність всього товару забезпечує вашу можливість вибору та швидке отримання запчастин..
Аналоги "VM41008 Vibra Master":
2 018 ₴
Наличие
- Febі Bilstein
-
Німеччина
Довжина, мм: 180
Внутрішній діаметр: 54
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника
Товщина [мм]: 127
Вага [кг]: 0.731
Конструкція підшипника: Шарикопідшипник
Відстань між отворами [мм]: 148
Внутрішній діаметр: 54
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника
Товщина [мм]: 127
Вага [кг]: 0.731
Конструкція підшипника: Шарикопідшипник
Відстань між отворами [мм]: 148
Висока якість
2 053 ₴
Наличие
- Febі Bilstein
-
Німеччина
Довжина, мм: 180
Внутрішній діаметр: 54
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника
Товщина [мм]: 128
Вага [кг]: 0.586
Конструкція підшипника: Шарикопідшипник
Відстань між отворами [мм]: 148
Внутрішній діаметр: 54
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без валового підшипника
Товщина [мм]: 128
Вага [кг]: 0.586
Конструкція підшипника: Шарикопідшипник
Відстань між отворами [мм]: 148
Висока якість
2 859 ₴
Наличие
- Febі Bilstein
-
Німеччина
Товщина [мм]: 126
Ширина [мм]: 45
Внутрішній діаметр: 30
Сторона встановлення: позаду
Довжина, мм: 180
Вага [кг]: 0.65
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кульковим підшипником
Ширина [мм]: 45
Внутрішній діаметр: 30
Сторона встановлення: позаду
Довжина, мм: 180
Вага [кг]: 0.65
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кульковим підшипником
Висока якість
Висока якість
4 284 ₴
Наличие
- Wahler
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з прокладкою
Вид експлуатації: електричний
Вид експлуатації: електричний
4 847 ₴
Наличие
- NRF
Вид експлуатації: електричний
Количество втычных контактов: 5
Напруга, В: 12
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Форма штепсельного корпуса: овал
Количество втычных контактов: 5
Напруга, В: 12
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Форма штепсельного корпуса: овал
5 129 ₴
Наличие
- Pierburg
Вид експлуатації: електричний
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з прокладкою
Напруга, В: 12
Тип клапана: Регулюючий клапан
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з прокладкою
Напруга, В: 12
Тип клапана: Регулюючий клапан
5 414 ₴
Наличие
- Topran (Hans Pries)
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Нова деталь:
Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
Вид експлуатації: електричний
Форма штепсельного корпуса: прямокутний
Повернення старої деталі не обов'язково:
Кількість ущільнень: 3
Нова деталь:
Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
Вид експлуатації: електричний
Форма штепсельного корпуса: прямокутний
Повернення старої деталі не обов'язково:
Кількість ущільнень: 3
206 ₴
Наличие
- DT
Розмір різьби: M8 x 1.25
Вага [г]: 51
Довжина, мм: 41
Зовнішній діаметр [мм]: 15
Вага [г]: 51
Довжина, мм: 41
Зовнішній діаметр [мм]: 15
424 ₴
Наличие
- AE
Матеріал: біметал, Хром-марганець-нікелевий сплав
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований, Кінець стрижня клапана загартований
Діаметр головки клапана [мм]: 30.3
Кут сідла клапана [градус]: 45
Довжина, мм: 97.3
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований, Кінець стрижня клапана загартований
Діаметр головки клапана [мм]: 30.3
Кут сідла клапана [градус]: 45
Довжина, мм: 97.3
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Дивитись усі аналоги ↓